Få vores nyheder på mail

Ford præsenterer Juleønsket

Pressemeddelelse   •   Dec 02, 2015 15:40 CET

Ford er gået all-in og er i år både AFP-partner, hovedsponsor og præmiesponsor på TV 2’s julekalender ”Juleønsket”. Målet er at være med i de danske stuer, når julehyggen hver aften i december sænker sig og samler Familien Danmark med julekalender, lys og nærvær. ”Vi ved, at vores biler, jul efter jul, bringer familier sammen på kryds og tværs af landet, og at julen for mange først rigtig starter, når bilen er pakket med gaver og familien er på vej til julehygge ”udtaler Tom Maxmølris, Marketingchef hos Ford, og fortsætter: ”Men julen er også hverdagene i december, hvor danskerne kører fortravlede hjem fra job og skal nå det ene og det andet, og der så alligevel sker det, at en helt særlig hygge spreder sig, når julekalenderen toner frem på skærmen. Julekalenderen er en unik dansk tradition, der samler os og det vil vi hos Ford gerne være en del af”, fortsætter Tom Maxmølris.

Oplev skuespillerne fra Juleønsket

For de ekstra engagerede Julekalender-fans bliver det endda også muligt at komme helt tæt på nogle af skuespillerne hos Fords forhandlere. Hovedrolleindehaverne ”Julie” (Olivia Hillingsø) og ”Rafi” (Jonathan Lindinger) kommer forbi Fords fem FordStores i december og skriver autografer. De hjælper med at gøre besøget hos en Ford forhandler til en ekstra god oplevelse i julemåneden. Antallet af besøgene hos bilforhandlerne er faldende og mange forbrugere foretager deres research udelukkende på nettet inden køb. Med familiearrangementer som ”Juleønsket” vil Ford gerne signalere, at familierne er velkomne, og at man hos Ford kan få en god oplevelse og blive opdateret på bilfronten uden nødvendigvis at skulle underskrive en slutseddel.

Vind en Ford Focus

For at sætte ekstra trumf på julen sætter Ford en bil på højkant i en tegnekonkurrence for børn.

For at være med i konkurrencen skal børnene tegne deres drømmebil og forældrene sætte kryds ved de kriterier, de vægter højest, når de skal købe bil. På den måde får Ford både indblik i de kommende bilkunders drømme, og får samtidig sat et positivt aftryk hos børnene. Samtidig tager Ford temperaturen på, hvad forældrene fokuserer på, når de skal købe bil. Tegnearket medfølger, når man køber en lågekalender, og hele overskuddet fra salg af lågekalendere går til Julemærkefonden. ”Sloganet for julekalenderen er, at det er magisk at være noget for andre, så alle børn der får en julekalender er på en måde med til at være noget for andre børn, samtidig med at de er med i konkurrencen om en stor gave til hele deres familie. Den konstellation kan vi godt lide hos Ford” slutter Tom Maxmølris.

Vinderen af en Ford Focus trækkes lillejuleaften d. 23. december.

Læs mere her: http://www.ford.dk/om-ford/TV2-Juleonsket

Ford of Europe is responsible for producing, selling and servicing Ford brand vehicles in 50 individual markets and employs approximately 53,000 employees at its wholly owned facilities and approximately 68,000 people when joint ventures and unconsolidated businesses are included. In addition to Ford Motor Credit Company, Ford Europe operations include Ford Customer Service Division and 24 manufacturing facilities (16 wholly owned or consolidated joint venture facilities and 8 unconsolidated joint venture facilities). The first Ford cars were shipped to Europe in 1903 – the same year Ford Motor Company was founded. European production started in 1911.

About Ford Motor Company
Ford Motor Company, a global automotive industry leader based in Dearborn, Mich., manufactures or distributes automobiles across six continents. With about 197,000 employees and 67 plants worldwide, the company’s automotive brands include Ford and Lincoln. The company provides financial services through Ford Motor Credit Company. For more information regarding Ford and its products worldwide, please visit www.corporate.ford.com.

Kommentarer (0)

Tilføj kommentar

Kommentar