Gå til indhold
Ford kåret til vinder af 'Årets bedste pressemeddelelse 2014'

Billede -

Ford kåret til vinder af 'Årets bedste pressemeddelelse 2014'

Det var tre gode pressemeddelelser fra henholdsvis Ford, Nationalmuseet og PriceRunner.dk, der kæmpede i finalen om at blive den bedste danske pressemeddelelse udsendt i 2014, men kun én kunne løbe, eller skulle man sige køre, med sejren. En netop overstået online afstemning har nemlig kåret pressemeddelelsen ‘Har du taget en "selfie" bag rattet?’ udsendt af Ford som den bedste i hele 2014.
MyNewsDesk
Licens:
Creative Commons navngivelse
Med en Creative Commons-licens beholder du dine copyrightrettigheder, men du giver samtidig lov til, at andre kan benytte materialet, såfremt de angiver kilde. Du giver andre lov til at kopiere, distribuere og fremvise materialet, ligesom de også må bearbejde materialet.
Af:
MyNewsDesk
Filformat:
.jpg
Størrelse:
520 x 520, 204 KB
Download

Emner

Kategorier

Kontakt

  • Lene Dahlquist

    Lene Dahlquist

    Pressekontakt Ford pressechef, NCG Motor Company Mediekontakt i relation til Ford i Danmark 40328268
  • Selfie bag rattet?
    Selfie bag rattet?
    Licens:
    Creative Commons navngivelse
    Filformat:
    .jpg
    Størrelse:
    4590 x 3348, 6,03 MB
    Download
  • Driving selfie - the facts
    Driving selfie - the facts
    Licens:
    Creative Commons navngivelse
    Filformat:
    .jpg
    Størrelse:
    1181 x 3070, 1,33 MB
    Download
  • Ford vinder 'Årets bedste pressemeddelelse 2014'
    Ford vinder 'Årets bedste pressemeddelelse 2014'
    Licens:
    Creative Commons navngivelse
    Filformat:
    .jpg
    Størrelse:
    3264 x 2448, 1,73 MB
    Download

Relateret materiale

  • Ford vinder 'Årets bedste pressemeddelelse 2014'

    Ford vinder 'Årets bedste pressemeddelelse 2014'

    Det var tre gode pressemeddelelser fra henholdsvis Ford, Nationalmuseet og PriceRunner.dk, der kæmpede i finalen om at blive den bedste danske pressemeddelelse udsendt i 2014, men kun én kunne løbe, eller skulle man sige køre, med sejren. En netop overstået online afstemning har nemlig kåret pressemeddelelsen ‘Har du taget en "selfie" bag rattet?’ udsendt af Ford som den bedste i hele 2014.