Pressemeddelelse -
Ford nedsætter S-MAX med op til 122.000 kr. - den perfekte familiebil for private købere
Ford gør det nu endnu mere attraktivt for danske familier at komme ud og køre i den rummelige og velkørende S-MAX. En ny kampagne sænker priserne til et niveau, hvor S-MAX konkurrerer med langt mindre rummelige MPV-modeller og stationcars. Kampagnen løber frem til den 30. juni og priserne starter ved kun 354.990 kr.
Den nye Ford S-MAX er den perfekte familiebil. S-MAX er en attraktiv til alle formål, men uden det kasseformede og kedelige design, der typisk kendetegner en MPV. De indre værdier følger op på det flotte design, for der er rigtig god plads til op til syv personer eller helt op til 2.200 liter i det let tilgængelige bagagerum. Danske firmabilister har for længst taget den nye generation S-MAX til sig, for med høj komfort, præcise køreegenskaber og et omfattende sikkerhedsudstyr er S-MAX perfekt til den travle og krævende hverdag. Kilometer efter kilometer er den velkørende MPV som en privat lounge, en ustressende og behagelig oplevelse.
En travl hverdag er ikke kun noget, firmabilister kender til. Danske familier og private købere kender alt til hektiske hverdage, hvor der bare er brug for en praktisk, rummelig og problemfri bil. Ford vil gerne give private købere endnu bedre mulighed for at nyde godt af den høje sikkerhed og den overlegne komfort i den nye S-MAX, og derfor introduceres nu en yderst attraktiv kampagne på benzinudgaverne, som det allerede er set med SUV'en Kuga og den nye Mondeo.
S-MAX starter nu ved kun 354.990 kr.
Kampagnepriserne er ikke bare attraktive, de er direkte opsigtsvækkende. Overvældende besparelser er ikke almindelige på det danske bilmarked, og Fords nye kampagne på S-MAX vækker i den grad opsigt ved at give private købere en direkte besparelse på mellem 76.150 og hele 122.010 kroner.
Før kampagnen blev skudt i gang kostede en S-MAX 1,5 EcoBoost Trend med 160 hk 431.140 kr. Kampagneprisen for netop denne model er helt nede på 354.990 kr. Det omfattende komfort- og sikkerhedsudstyr er der selvfølgelig ikke pillet ved, og det betyder, at kunderne ikke skal tilkøbe dyrt ekstraudstyr for at få en familiebil, der lever op til høje krav. 2-zoners automatisk klimaanlæg, fartpilot med intelligent fartbegrænser (Intelligent Speed Limiter), varme i forsæderne, tågeforlygter, nøglefri start, læderrat og -gearknop, Quickclear opvarmet forrude, Pre-Collision Assist med automatisk nødbremse og fodgængergenkendelse og meget mere er standard.
I forbindelse med den stærke 1,5-liters EcoBoost-benzinmotor, som sikrer et rigeligt kraftoverskud og gør at S-MAX kan køre 15,4 km/l, fås også det endnu mere omfattende Titanium-udstyr, som har en merpris på blot 15.000 kr. i kampagneperioden. For 369.990 kr. tilbyder S-MAX 1,5 EcoBoost Titanium endnu mere lækkert udstyr som 17” alufælge, 10,1” farveskærm i instrumentgruppen, det helt nye Ford SYNC 3 med 8” berøringsskærm, automatisk op- og nedblænding af fjernlyset og en udvidet sikkerhedspakke med Lane Keeping Assist, Lane Keeping Aid, Driver Alert og Traffic Sign Recognition.
Kraftig topmodel med 240 hk – og en besparelse på 122.010 kr.
Den tredje S-MAX-udgave på kampagneer samtidig den med den største besparelse. Der er tale om en virkelig topmodel, der under motorhjelmen har en 2-liters EcoBoost-benzinmotor med intet mindre end 240 hk, som lader 0-100 km/t passere på blot 8,4 sekunder – og med en topfart på 226 km/t bliver man ikke ladt i stikken på ferieturen sydpå. S-MAX 2,0 EcoBoost Titanium er som standard udstyret med automatgear med seks trin, som i den grad er med til at højne det i forvejen høje komfortniveau. Udstyrsniveauet er som i den yderst veludstyrede S-MAX 1,5 EcoBoost Titanium.
Kampagneprisen er trykket helt i bund med en besparelsen på voldsomme 122.010 kr., - og med en pris på kun 429.990 kr. er det svært at få øje på konkurrenter, der tilbyder lignende pladsforhold, udstyr og motorkraft i dette prisleje.
Kampagnepriserne er ikke ensbetydende med, at kunderne ikke kan skabe præcis den S-MAX, de har behov for og lyst til. Ekstraudstyrslisten rummer både innovativt sikkerhedsudstyr og udstyr, der gør S-MAX mere praktisk og endnu mere attraktiv. S-MAX har som standard fem siddepladser, hvoraf de tre enkeltstående bagsæder er regulerbare, men for 22.230 kr. kan kunderne tilkøbe to fuldt nedfældelige sæder, så der bliver plads til fører og seks passagerer.
Ford adaptive og blændfri LED-forlygter er med til at gøre det langt mere komfortabelt og sikkert at køre om natten, og de fås som ekstraudstyr til både S-MAX Trend og S-MAX Titanium – til henholdsvis 21.430 og 18.750 kr. Forskellige attraktive pakker, fx Businesspakke med navigation, Sportspakke med sportsundervogn og stylingkit og Sædepakker med enten læder eller dellæder er blandt de mange udstyrsmuligheder på den nye S-MAX.
OBS # De opsigtsvækkende kampagnepriser er forlænget frem til den 31/12 2016.
Related links
Emner
Kategorier
About Ford Motor Company
Ford Motor Company is a global automotive and mobility company based in Dearborn, Mich. With about 199,000 employees and 67 plants worldwide, the company’s core business includes designing, manufacturing, marketing, financing and servicing a full line of Ford cars, trucks, SUVs and electrified vehicles, as well as Lincoln luxury vehicles. At the same, Ford is aggressively pursuing emerging opportunities through Ford Smart Mobility, the company’s plan to be a leader in connectivity, mobility, autonomous vehicles, the customer experience and data and analytics. For more information regarding Ford, its products worldwide or Ford Motor Credit Company, visit www.corporate.ford.com.
Ford of Europe is responsible for producing, selling and servicing Ford brand vehicles in 50 individual markets and employs approximately 53,000 employees at its wholly owned facilities and approximately 68,000 people when joint ventures and unconsolidated businesses are included. In addition to Ford Motor Credit Company, Ford Europe operations include Ford Customer Service Division and 24 manufacturing facilities (16 wholly owned or consolidated joint venture facilities and 8 unconsolidated joint venture facilities). The first Ford cars were shipped to Europe in 1903 – the same year Ford Motor Company was founded. European production started in 1911.