Gå til indhold

Emner: Medier, kommunikation

  • ​Ford skaber nyt biografformat med "Familien"

    Ford har skabt en 2 minutters trailer ud fra kortfilmen “Familien”, hvor det samtidigt lykkes at trænge ind på en platform, selve trailerblokken, som normalt er lukket for kommercielle budskaber. Traileren kan nu ses på de danske biograflærreder landet over.

  • Biler med holdning: Ford skaber ny kortfilm

    Ford ønsker at gøre op med den traditionelle måde at lave bilreklamer på, hvor vi ser drømmebilleder og utopiske scenarier. Kortfilmen ”Familien” fortæller historien om en familie, som gennemgår en skilsmisse og sætter således en lang række svære følelser i spil. Filmen viser i stedet bilerne i et autentisk miljø og i hverdagssituationer, som mange flere kan nikke genkendende til.

  • Ford sætter fokus på hverdagens udfordringer

    I 2014 blev 19.435 ægtepar skilt i Danmark. Det er det højeste antal skilsmisser på et år nogensinde. I en ny kortfilm i tre dele fra Ford italesættes skilsmissens udfordringer, men også de lyspunkter, der opstår på trods af den svære situation. Ford ønsker med det utraditionelle tema at udfordre det ensidige glansbillede, som bilreklamer typisk maler af den lykkelige familie.

  • Tidligere NOMA-kok 'going West' i ny Ford Mondeo

    I forbindelse med lanceringen af den nye Mondeo har Ford Danmark endnu engang fået færten af en inspirerende historie. Filmen The Nordic Explorer knytter Ford Mondeo sammen en af dansk gastronomis store skikkelser, hidtil har været en velbevaret hemmelighed. Resultatet er endnu en smuk film med et universalt budskab i serien Ford Supporting Success against the Odds.

  • Ford lancerer ny onlineportal til håndværkere på farten

    Ford lancerer Gulpladen.dk – en ny onlineportal udviklet til at lette arbejdsdagen for de tusindvis af varebilbrugere, der dagligt sætter sig bag rattet. Med bl.a. de seneste trafikopdateringer fra Vejdirektoratet og indholdssider som ”Mesterkørsel” og ”Servicetips” leverer portalen vigtig viden kogt ned til brugervenlige budskaber om alt fra lovgivningen om gulpladebiler til de nyeste gadgets.

  • Spar op til 10.000,- på Ford Ka

    Ford tager kampen op med ny kampagnepris på Ka til kun 60.000 kroner. Kampagnen gør det muligt at få en spritny Ford Ka Trend fra kun 60.000 kroner. Det er en besparelse på ca. 10.000 kroner. Besparelsen gælder ikke blot den billigste Ka, men alle Ford Ka udstyrsversioner.

  • Ny Ford Mustang debuterer i filmen ”Need for Speed”

    Et ikon og et forbillede med en lang historik af optrædener i alverdens film og tv-shows har gjort Ford Mustang til en kæmpe stjerne. Mustang har figureret på både det lille og det store lærred igennem 50 år.

  • #NEARLYDOUBLE - EN KAMPAGNE UD OVER DET SÆDVANLIGE

    En af verdens største sportsbegivenhed løber af stablen på søndag den 2. februar 2014. Ford lover, at deres kampagne, der får premiere under kampen bliver en "over the top" oplevelse. Check filmen og følg #nearlydouble på de sociale medier.

  • TREND-RAPPORT FORUDSIGER TEKNOLOGI-OPRØR

    Træk stikket og sluk mobilen. Behovet for at vende ryggen til teknologi-eksplosionen og være off-line er en voksende global trend, som vil blive forstærket i 2014. Det viser en global trend-analyse fra Ford Motor Company. Analysen, 'Looking Further with Ford 2014', er udarbejdet med baggrund i de nyeste videnskabelige undersøgelser om global forbrugeradfærd og sætter fokus på 10 trends i 2014.

  • FORD AFSLØRER NY EUROPÆISK MUSTANG

    Moderne skarpskåren fortolkning af en klassiker – med avanceret teknologi og præstationer, der er en Mustang værdig. Den nye Ford Mustang bliver præsenteret for Europa ved Fords Go Further event i Barcelona. Se flere fotos af Ford Mustang: https://media.ford.com/

  • LIVE STREAMING FRA GO FURTHER EVENT I BARCELONA

    Følg med i et af Ford Motor Companys største og mest opsigtsvækkende events. Go Further d. 05-12-2013 direkte fra Barcelona. Her vil der blive løftet sløret for nye og yderst spændende tiltag fra Fords side. You don't wanna miss it!

  • FORD TRANSIT CUSTOM KÅRET TIL ÅRETS VAREBIL I DANMARK 2013

    Danske motorjournalister har netop kåret Ford Transit Custom til Danmarks bedste varebil. Transit blev blandt andet hædret for køreegenskaber, lastekapacitet, driftsøkonomi samt fem stjerner i sikkerhed. På fin vis lægger de danske motorjournalister sig på linje med den europæiske jury, som tidligere kårede Ford Transit Custom til ’International Van of the Year 2013’.

  • FORD INVITERER TIL CHAMPIONS LEAGUE FEST

    I weekenden den 28.-29. april holder alle landets Ford forhandlere Åbent Hus i fodboldens tegn. Kig forbi og deltag i konkurrencen om billetter til Champions League-finalen. Ford markerer sit 20-års jubilæum som officiel sponsor for UEFAs Champions League-turnering, og strør om sig med Champions League-merchandise til besøgende, som lægger vejen forbi og prøvekører en ny Ford.