Gå til indhold

Emner: Medier, kommunikation

  • Er du bilsensitiv?

    Over 40 procent af danskerne låner helst ikke deres bil ud – heller ikke til deres nærmeste. Mere end hver tredje bryder sig ikke om, at der bliver spist i bilen, og et tilsvarende antal er ofte nervøse for, at deres bil bliver ridset. En mindre pro-centdel (6%) frygter så meget for bilen, at de dækker den til med et beskyttelses-overtræk. De lider af svær bilsensitivitet.

  • Èn dag om året ruller legetøjsbiler ud fra Fords fabrik

    Hvert år sendes legetøjsbiler, bøger og spil hen ad samlebåndene på en af Fords fabrikker. I år dedikerer medarbejderne på Fords fabrik i Craiova i Rumænien en dag til indpakning af julegaver til børn i hele Europa.

  • Mads Mikkelsen i ny skurkerolle

    Den danske filmstjerne Mads Mikkelsen spiller hovedrollen i ny international film fra Ford. Som lejemorderen Le Fantôme jagter han et par i vidnebeskyttelse. Missionen kompliceres, da han opdager, at parret kører rundt i Fords nye Edge. Med filmen udfordrer Ford igen måden at tænke og opleve reklamer på.

  • Award-Winning Actor Mads Mikkelsen Stars in New Short Film ‘Le Fantôme’ for Ford Edge Campaign

    Ford Motor Company has released a dramatic short film for the new Ford Edge, featuring celebrated film s​tar Mads Mikkelsen. Mikkelsen, who also appears in Doctor Strange and the forthcoming Rogue One: A Star Wars Story, stars alongside horror movie legend Barbara Steele in Le Fantôme. Famous English film director Jake Scott gets behind the cameras to direct the film, produced by RSA Films

  • New Ford ads from Denmark tackle divorce with an engaging approach

    Functionality has often been the focus of Ford's communication, but with a completely new approach, Ford is exploring difficult emotions in a brand new setting. Ford Denmark has created an alternative to the more traditional commercials by making a short film in three parts about the everyday drama of a family.

  • ​Ford skaber nyt biografformat med "Familien"

    Ford har skabt en 2 minutters trailer ud fra kortfilmen “Familien”, hvor det samtidigt lykkes at trænge ind på en platform, selve trailerblokken, som normalt er lukket for kommercielle budskaber. Traileren kan nu ses på de danske biograflærreder landet over.

  • Biler med holdning: Ford skaber ny kortfilm

    Ford ønsker at gøre op med den traditionelle måde at lave bilreklamer på, hvor vi ser drømmebilleder og utopiske scenarier. Kortfilmen ”Familien” fortæller historien om en familie, som gennemgår en skilsmisse og sætter således en lang række svære følelser i spil. Filmen viser i stedet bilerne i et autentisk miljø og i hverdagssituationer, som mange flere kan nikke genkendende til.

  • Ford sætter fokus på hverdagens udfordringer

    I 2014 blev 19.435 ægtepar skilt i Danmark. Det er det højeste antal skilsmisser på et år nogensinde. I en ny kortfilm i tre dele fra Ford italesættes skilsmissens udfordringer, men også de lyspunkter, der opstår på trods af den svære situation. Ford ønsker med det utraditionelle tema at udfordre det ensidige glansbillede, som bilreklamer typisk maler af den lykkelige familie.

  • Tidligere NOMA-kok 'going West' i ny Ford Mondeo

    I forbindelse med lanceringen af den nye Mondeo har Ford Danmark endnu engang fået færten af en inspirerende historie. Filmen The Nordic Explorer knytter Ford Mondeo sammen en af dansk gastronomis store skikkelser, hidtil har været en velbevaret hemmelighed. Resultatet er endnu en smuk film med et universalt budskab i serien Ford Supporting Success against the Odds.

  • Ford lancerer ny onlineportal til håndværkere på farten

    Ford lancerer Gulpladen.dk – en ny onlineportal udviklet til at lette arbejdsdagen for de tusindvis af varebilbrugere, der dagligt sætter sig bag rattet. Med bl.a. de seneste trafikopdateringer fra Vejdirektoratet og indholdssider som ”Mesterkørsel” og ”Servicetips” leverer portalen vigtig viden kogt ned til brugervenlige budskaber om alt fra lovgivningen om gulpladebiler til de nyeste gadgets.

  • Spar op til 10.000,- på Ford Ka

    Ford tager kampen op med ny kampagnepris på Ka til kun 60.000 kroner. Kampagnen gør det muligt at få en spritny Ford Ka Trend fra kun 60.000 kroner. Det er en besparelse på ca. 10.000 kroner. Besparelsen gælder ikke blot den billigste Ka, men alle Ford Ka udstyrsversioner.

  • Ny Ford Mustang debuterer i filmen ”Need for Speed”

    Et ikon og et forbillede med en lang historik af optrædener i alverdens film og tv-shows har gjort Ford Mustang til en kæmpe stjerne. Mustang har figureret på både det lille og det store lærred igennem 50 år.

  • #NEARLYDOUBLE - EN KAMPAGNE UD OVER DET SÆDVANLIGE

    En af verdens største sportsbegivenhed løber af stablen på søndag den 2. februar 2014. Ford lover, at deres kampagne, der får premiere under kampen bliver en "over the top" oplevelse. Check filmen og følg #nearlydouble på de sociale medier.

  • TREND-RAPPORT FORUDSIGER TEKNOLOGI-OPRØR

    Træk stikket og sluk mobilen. Behovet for at vende ryggen til teknologi-eksplosionen og være off-line er en voksende global trend, som vil blive forstærket i 2014. Det viser en global trend-analyse fra Ford Motor Company. Analysen, 'Looking Further with Ford 2014', er udarbejdet med baggrund i de nyeste videnskabelige undersøgelser om global forbrugeradfærd og sætter fokus på 10 trends i 2014.

  • FORD AFSLØRER NY EUROPÆISK MUSTANG

    Moderne skarpskåren fortolkning af en klassiker – med avanceret teknologi og præstationer, der er en Mustang værdig. Den nye Ford Mustang bliver præsenteret for Europa ved Fords Go Further event i Barcelona. Se flere fotos af Ford Mustang: https://media.ford.com/

  • LIVE STREAMING FRA GO FURTHER EVENT I BARCELONA

    Følg med i et af Ford Motor Companys største og mest opsigtsvækkende events. Go Further d. 05-12-2013 direkte fra Barcelona. Her vil der blive løftet sløret for nye og yderst spændende tiltag fra Fords side. You don't wanna miss it!

Vis mere